ضرورت حفظ جایگاه، کرامت و تقویت رفاه کارمندان در مسیر تحول دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی «روز کارمند» را به کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان و همه کارمندان؛ به ویژه کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت. 

دکتر طهرانچی روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: هفته دولت، یادآور ایمان، مسئولیت پذیری و فداکاری شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر که هدفی جز خدمت به مردم و اعتلای کشور نداشتند را گرامی می دارم و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارکنان خدوم و دلسوز به ویژه همکاران گرامی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

این پیام می‌افزاید: هفته دولت و روز کارمند فرصت مناسبی برای تجلیل از کسانی است که با خدمت صادقانه، رعایت قانون و اخلاق حرفه‌ای سبب رضایت خلق خدا را فراهم می آوردند، مسلماً توجه و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان در موفقیت سازمانی هر نهادی موثر خواهد بود. باعث افتخار است که خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از کارکنان پرتلاش، دلسوز و متعهد بهره می برد و نقش اثربخشی در پیشبرد اهداف و برنامه‏‌های دانشگاه داشته و دارند، بدین وسیله از زحمات و کوشش این عزیزان قدردانی می کنم.

این پیام اضافه می‌کند: بی تردید وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد در رشد و موفقیت هر نهاد و سازمانی به ویژه توسعه کشور موثر است و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی مردمی، علمی، آموزشی و اجتماعی رسالتی مهم در قبال جامعه و جوانان این کشور دارد. رویکرد دانشگاه در این مسیر تولید علم نافع و تربیت نیروی انسانی کارآمد برای جامعه خود است و لازمه موفقیت در انجام مسئولیت‌ها تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای نیل به این هدف است و محیط دانشگاه می بایست پرنشاط، برنامه‌محور و پرانگیزه باشد.تکیه دانشگاه آزاد اسلامی به منابع انسانی خود در حوزه علم و فناوری و اداری بیانگر توانمندی این مجموعه است و تلاش می شود که با بکارگیری نیروهای متخصص، سبب تربیت نیروی جوان و مستعد در راستای رشد و توسعه اشتغال جوانان، اقتصاد مولد و دانش بنیان باشد. بی تردید این رویکرد تحولی برمبنای سند تحول و تعالی است که چشم‌انداز مناسبی برای دانشگاه فراهم خواهد کرد و نیروی انسانی در این فرآیند نقش مهمی دارد.

 در این پیام آمده است: بی شک حفظ جایگاه، کرامت و تقویت رفاه کارمندان پرتلاش در مسیر تحولی دانشگاه یک ضرورت است و بهبود وضع موجود در دستورکار قرار دارد و امیدوارم به همت همه همکاران و مسئولان به اهداف خود دست پیدا کنیم.اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان، به ویژه کارمندان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز کشورمان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1195536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =