برگزاری جلسه دادرسی حقوقی سرکرده گروهک تروریستی تندر

جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر ۱۲۰ خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر ۱۲۰ خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

اعتراف گروهک‌ تروریستی و تجزیه‌طلب دموکرات کردستان به شکست + فیلم

قاضی حسین زاده: موضوع پرونده حاضر مربوط به شهادت عده‌ای از هموطنان بی‌گناه و مجروح شدن عده کثیری از عزیزان در حسینیه وصال شیراز است که پس از این اقدام تروریستی، جمشید شارمهد به عنوان رئیس گروهک تروریستی تندر در قالب یک بیانیه که رسانه‌ای هم شده است به صراحت مسئولیت آن را برعهده گرفت. علاوه بر این متهم در نزد ضابطان نسبت به پذیرش این اقدام و پشتیبانی لجستیک و مالی از این اقدام اقرار کرده است. 

وکیل خانواده‌ها و اولیای دم: آمریکا به صورت رسمی از گروهک تروریستی تندر حمایت کرده و مقر این گروهک تروریستی در کشور آمریکا بوده است. بارها از طریق اینترپل تروریستی بودن این گروهک به آمریکا اطلاع داده شده اما نه تنها تمهیداتی درباره جلوگیری از اقدامات این گروهک انجام نشده بلکه مورد حمایت نیز قرار گرفته اند.

وکیل دیگر شکات: آتش‌سوزی هتل جهان زمانی رخ داد که متهمان این حادثه در هتل مشغول به ساخت بمب برای انجام اقدام تروریستی در نمایشگاه کتاب و حوزه علمیه بودند. تامین مالی این اقدامات تماماً برعهده دولت آمریکا بوده و هزینه‌های هنگفتی به عواملشان در ایران پرداخت کرده‌اند.

قاضی حسین زاده: ابلاغیه حضور برای تمامی خواندگان در خارج از کشور ارسال و نامبردگان اعم از دولت آمریکا و مسئولان آن نه لایحه‌ای ارسال و نه وکیلی انتخاب کرده‌اند لذا دادگاه با لحاظ مقررات تشکیل و پس از بررسی دلایل، تصمیم مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

کد خبر: 1197844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =