ضرورت شکل‌گیری شبکه دختران دانشجو برای ایده‌پردازی در حوزه زنان و خانواده/ حلقه‌های بانوان در واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد شود

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده گفت: دختران دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد حلقه ها و شبکه‌های صمیمانه‌ای تشکیل بدهند و بسیاری از برنامه و پیشنهادات خود را دنبال کنند و بازوی توانمند مسئولین در ایده‌پردازی حوزه زنان و خانواده باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خواهران دانشجوی واحد سنندج با مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد. 

بیشتر بخوانید: 

تصویب برنامه علمی زن و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی / سراهای نوآوری بانوان در تمام واحدهای دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود 

در این نشست که با استقبال شایان توجه دانشجویان خواهر واحد سنندج مواجه شد؛ عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده و بتول غلامی دبیر کمیته علمی پژوهشی دفتر امور زنان و خانواده، قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و  علی اکبر امیری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد سنندج, پس از استماع نظرات و پیشنهادات و انتقادات دانشجویان، پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

قاسمی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: ویژگی‌های دانشجو خاص و منحصر به دوران دانشجویی است. در کنار جویای علم و دانش، دانشجو آرمان گرا است ایده آل طلب و مطالبه گر است که اینها ویژگیهای ارزشمندی است. از این رو قدر خود را بدانید و خود را باور کنید. این مطالبه گری شما تمرینی است برای حضور در عرصه های اجتماعی.

وی گفت: زنان جامعه ما رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته اند و در عرصه های اجتماعی ورود پیدا کرده اند. باید دقت کنیم که این حضور و نقش آفرینی ما سبب نشود. از هویت اصلی خود که همان زن بودن هست همان هویت زنانه جدا کند. قرار نیست مرد باشیم تا رشد پیدا کنیم. می توانیم در جامعه رشد پیدا کنیم و نقش آفرین باشیم اما به عنوان یک انسان با ویژگی‌های هویتی خودمان.

قاسمی با توجه به دغدغه مندی بالای دانشجویان حاضر، آنها را به همکاری با مسئولین دانشگاهی در ایده پردازی و ارائه پیشنهادات دعوت کرده و آنان را بازوی توانمند مسئولین در اجرا و عمل دانست.   

وی در ادامه، امور زنان و خانواده هر واحد دانشگاهی را نیز محلی امن در جهت ارائه پیشنهادات، خواسته ها و مطالبات به حق خود معرفی کرد و خواستار ارتباط دانشجویان با مسئولین امور زنان و خانواده در واحدهای دانشگاهی شد و افزود: دختران دانشجو حلقه ها و شبکه های صمیمانه ای تشکیل بدهند و بسیاری از برنامه و پیشنهادات خود را دنبال کنند.

انتهای پیام/  

کد خبر: 1202151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =