تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حوزه آمار و برنامه‌ریزی

در مراسم بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی، با حضور پروفسور سید مهدی الوانی، پدر علم مدیریت دولتی ایران، از نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در عرصه آمار و برنامه‌ریزی تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مراسم تقدیر از برگزیدگان حوزه آمار و برنامه ریزی استان سمنان که به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد لوح تقدیر و تندیس همایش توسط پروفسور سید مهدی الوانی، پدر علم مدیریت دولتی ایران، به دکتر مهدی منصوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان اهداء شد.

در این لوح تقدیر که به امضای دکتر نادر مالکی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان رسیده خطاب به مهدی منصوری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان آمده: ضمن گرامیداشت روز آمار و برنامه‌ریزی از جنابعالی که نقش موثری در توسعه و پیشرفت نظام آماری استان داشته‌اید تقدیر به عمل می‌آید. امید است در تعالی نظام آماری کشور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پیروز باشید.

مبنای انتخاب و گزینش برگزیدگان این همایش دو محور آماری و برنامه‌ریزی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در هر دو بخش جزو دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان معرفی شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با سابقه بیش از دو دهه فعالیت علمی مرتبط با گروه‌های آموزشی مالی، اقتصاد و مدیریت، بسترهای مناسب آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی مورد نیاز برای ادامه تحصیل علاقمندان در این رشته های را فراهم نموده است.

در حاشیه این مراسم رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اهدای یادبودی از زحمات ارزشمند علمی،پژوهشی و تحقیقاتی پروفسور سید مهدی الوانی، چهره ماندگار و از مشاهیر رشته مدیریت در ایران قدردانی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1204517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =