معاینه و درمان ۵ هزار و ۲۰۰ دام سبک توسط دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد

۵ هزار و ۲۰۰ دام سبک توسط ۱۷ دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد معاینه و درمان شدند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اردوی جهادی به منطقه منج شهرستان لردگان با حضور دانشجویان دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.

محمد امین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد بااعلام این خبر گفت: به همت دانشجویان دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد، ۵ هزار و۲۰۰ رأس دام سبک توسط ۱۷ دانشجوی جهادی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد در منطقه محروم منج شهرستان لردگان معاینه و واکسینه شدند

دهقانی هدف از برگزاری این اردوی جهادی را واکسیناسیون، معاینه و درمان دام‌های منطقه منج لردگان عنوان کرد و گفت: در این اردو که همزمان هفته بسیج برگزار شد، گروه جهادی ولی عصر(عج) بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد در یک اقدام جهادی با تلاش شبانه‌روزی کوشید که با انجام درمان‌های لازم و همچنین آموزش دامداران سعی در بهبود وضعیت دام‌های منطقه کند.

وی بیان کرد: پنومونی و انگل‌های ریوی از جمله بیماری‌های رایج در منطقه منج لردگان بود که خوشبختانه دانشجویان جهادگر موفق شدند دام های این منطقه را معاینه و درمان کنند.

دانشجوی جهادگر در ادامه یادآور شد: در این اردو توفیق حاصل شد دیداری هم با خانواده‌های شهیدان احمد موسوی و کریم موسوی داشته باشیم.

اضافه می شود: اردوهای جهادی دانشجویان دامپزشکی به مناطق صعب‌العبور و محروم شهرستان لردگان با حضور محسن جعفریان دهکردی دانشیار گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد و نماینده تشکل‌های اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و همچنین حمایت ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال بختیاری، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، بسیج دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد و شبکه دامپزشکی لردگان برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1208462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =