دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه سوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را کسب کرد

مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرحله نهایی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) با حضور مهندس کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی علی‌نژاد دبیر شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و امیر عباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در سرسرای شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

کشتی‌گیران در لیگ برتر مغلوب روس‌ها شدند

در دیدار رده بندی، آزادکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به مصاف پاس تهران رفتند و با پیروزی 7 به 3، مقام ارزشمند سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را از آن خود کردند. سپس تیم پر مهره بانک شهر با نتیجه 5 به 5 و امتیاز فنی بیشتر بر انبوه ساران هوتن غلبه کرد و قهرمان شد.

دکتر طهرانچی پس از اهدای جام به آزادکاران دانشگاه آزاد اسلامی، کسب مقام سوم کشتی آزاد و فرنگی در لیگ بیست و سوم را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: عملکرد تیم های کشتی دانشگاه در این رشته که ورزش ملی ماست، درخشان و سازنده بود.

لشگری نیز بر حمایت مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از رشته های مدال آور المپیکی تاکید کرد و گفت: با توجه به هدف گذاری های صورت گرفته، از نتایج تیم دانشگاه در لیگ بیست و سوم کشتی آزاد و فرنگی رضایت داریم و همچنان به پشتوانه سازی و حمایت از استعدادها به ویژه دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =