جزئیات قتل جوان ۲۷ ساله در شمال تهران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش در پی قتل یک جوان ۲۷ ساله در شمال شهر، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی روز شنبه در این باره توضیح داد: در پی وقوع یک فقره قتل در شمال شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

راز قتل دختر جوان کرجی پس از ۱۸ ماه کشف شد

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی از جسد مقتول آثار یک جراحت در پشت سر و گردن، جراحتی عمیق سمت راست شانه، ۲ جراحت عمقی و ۲ جراحت سطحی در پشت، آثار دفاعی در پشت دست چپ و کف دست راست مشهود بود، پس از شناسایی هویت مقتول دریافتند که وی از اراذل و اوباش یکی از مناطق شمال غربی تهران است.

وی اظهار کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی از صحنه جرم دریافتند؛ ۲ نفر از اراذل و اوباش شمال غرب استان تهران، با حالت غیرعادی، به پارک مراجعه کرده و سپس با مقتول و برادرش درگیر می‌شوند که در ادامه قاتل با ضربات متعدد چاقو مقتول را مجروح و از محل متواری می‌شود که متعاقبا مجروح توسط برادرش با موتورسیکلت به بیمارستان منتقل ولی به علت خون ریزی ناشی از جراحات شدید، جان خود را از دست فوت می‌دهد.

سردار ولی پور گودرزی ادامه داد: کاراگاهان با توجه به حساسیت موضوع و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق شدند پس از مراقبت‌های شبانه روزی قاتل را شناسایی و به همراه همدستش در یک مخفیگاه که دور هم جمع شده بودند دستگیر و به اداره دهم پلیس اگاهی انتقال دهند.

وی گفت: قاتل در بازجویی‌های اولیه شرکت در نزاع را انکار که با انجام بازجویی های مستمر، نهایتا متهم مقاومت خود را شکسته و به جرم خود اقرار کرد.

سردار ولی پور گودرزی اضافه کرد: متهم با اعتراف صریح نسبت به ارتکاب جرم به جرم قتل عمد به همراه پرونده تکمیلی به زندان منتقل شد.

کد خبر: 1211146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =