رویداد صدرا در ایستگاه دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه؛ راه اشتغال) در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به برگزاری رویداد صدرا در تاریخ ۷ و ۸ خرداد در این واحد دانشگاهی، بیان کرد این فرصت، برخورداری از فرصت کنش در برابر تکلیف دانشگاهی است.

وی افزود: باید فرصت‌هایی از این دست در اختیار دانشجویان قرار گیرد که خود متقبل به امر یادگیری شوند.

حسینی گفت: مواجه شدن دانشجویان با موقعیت های کاری به دانشجویان این امکان را می دهد که ذهنشان از تفکر عمودی به تفکر جانبی تغییر یابد.

حسینی همچنین از فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در این رویداد یاد کرد و اذعان داشت مجموعه ای از توانایی‌ها و پتانسیل ها در اختیار باشگاه پژوهشگران است که با بهره گیری از این فرصت با ایجاد پایگاه خانه خلاق زمینه ی اشتغال زایی را برای دانشجویان فراهم آورده است و در این زمینه دانشکده هنر و معماری و دانشکده شکوه همکاری های ارزنده و قابل توجهی با باشگاه پژوهشگران داشتند.
حسینی تشکیل انجمن دانش آموختگان را از دیگر دستاوردهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در رویداد صدرا ذکر کرد و فعالیت های انجمن هوش مصنوعی و کامپیوتر، برق و صنایع را قابل تقدیر دانست.

گفتنی است تشکیل جامعه ی دانش آموختگان در باشگاه پژوهشگران با هدف انتقال مهارت‌های فرایند گروهی بوده است که از جامعه ی دانش آموختگان همین واحد دانشگاهی، فضای اشتغال و کارآموزی و ... برای سایر دانشجویان فراهم گردد.

کد خبر: 1232409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =