ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه استانی دنا

صداوسیمای شبکه استانی دنا با تدارک ویژه برنامه‌های متنوعی به استقبال برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌رود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، به منظور مشارکت حداکثری و آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح، در چهاردهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری، ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. ویژه برنامه «همراه شو» از سیمای شبکه استانی دنا را امیر خادمی تهیه و مهدی ابراهیم خانی کارگردانی می‌کند.
تبیین اهمیت انتخاب‌های مهم زندگی اجتماعی- سیاسی و در ادامه آشنایی نسل جوان و رای اولی‌ها با مقوله انتخاب و انتخابات و از سویی افزایش بصیرت و آگاهی مخاطبان و اطلاع‌رسانی حداکثری با هدف تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات از جمله اهداف این برنامه است که در قالب بخش‌های متنوع همچون گزارش و طرح مباحث کارشناسی از معیارهای انتخاب و انتخاب موفق و... به تصویر در می‌آیند. پخش کلیپ برنامه‌های تبیینی و تهییجی و موسیقی‌های حماسی، بسته‌های کوتاه انتخاباتی، کلام رهبری و پخش خبرها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات در این ایام از دیگر برنامه‌های سیمای شبکه استانی دنا در ایام انتخابات می‌باشد.
معاونت صدای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در ساختارها و طبقات متعدد برنامه‌سازی به تولید برنامه‌های متنوع مرتبط با انتخابات می‌پردازد.
شبکه رادیویی دنا در میزگرد «شناسنامه» با حضور استادان برجسته دانشگاه و کارشناسان سیاسی به تبیین و تشریح نظام انتخاباتی در کشورمان و مقایسه تطبیقی آن با ساختارهای انتخاباتی دنیا می‌پردازد.
همچنین در این برنامه به اهمیت انتخابات و مردم‌سالاری دینی، نقش مردم در تعیین سرنوشت، اهمیت جایگاه و کارکرد رئیس جمهور در قانون اساسی، پوشش خبرها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور توسط مسئولان ستاد انتخابات پرداخته می‌شود.
برنامه ترکیبی «برگ برنده» نیز به اهمیت انتخابات و مردم سالاری دینی، پوشش خبرها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور و استان، نقش و جایگاه مردم در تعیین سرنوشت، تهیه گزارش با رای اولی‌ها، نخبگان، استادان دانشگاه و اقشار مختلف مردم می‌پردازد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1233487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =