ایمان عالمی: استقلال نباید زمان را از دست بدهد

پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال نباید زمان را از دست بدهد گفت: این تیم فصل سختی در پیش دارد و برای عملکرد خوب نیاز است نفرات مد نظرش را بزودی نهایی کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ ایمان عالمی در خصوص وضعیت استقلال برای لیگ بیست و چهارم گفت: فصل گذشته استقلال در سخت ترین شرایط و با کوهی از مشکلات توانست با همت کادر فنی و غیرت بازیکنان و حمایت هواداران نایب قهرمان لیگ شود . اگر چه این تیم تا دقایق پایانی لیگ قهرمان بود اما اتفاقاتی که گفته می شد غیر فوتبالی بوده باعث قهرمانی رقیب شد.

بیشتر بخوانید:

مذاکره ذوب آهن با گزینه استقلال!

استقلال برای فصل پیش رو کار سختی در پیش دارد و باید بهترین عملکرد را در زمان نقل و انتقالات داشته باشد و به سرعت نفرات مورد نظر را جذب تا برای فصل جدید آمادگی کامل را داشته باشد تا بتواند به هدفش که قهرمانی است دست پیدا کند.

نقاط ضعف باید برطرف شود

کارشناس فوتبال در خصوص ترمیم نقاط ضعف استقلال برای فصل جدید گفت : استقلال فصلی بسیار شلوغ را در پیش دارد و باید در لیگ داخلی ،جام حذفی و لیگ نخبگان حضوری پر قدرت داشته باشدپس لازم است که تیم را نسبت به فصل پیش پر قدرت تر ببندد و این اتفاق مستلزم آن است که نقاط ضعف فصل پیش با خرید بازیکنان طراز اول پوشش داده شود . استقلال در خط دفاع نیاز به یک مدافع تمام عیار دارد اگرچه با آمدن سیلوا مشکلات دفاعی استقلال تا حدودی برطرف شد اما باید این خط بیشتر تقویت شود . در خط هافبک با مصدومیت مهدی پور مشکلات استقلال بیشتر شد و کادر فنی باید یک هافبک خلاق و دو وینگر خوب را به خدمت بگیرد و در خط حمله هم نیاز به مهاجم نیاز دارد تا بتواند در مسابقات پیش رو عملکرد موفقی داشته باشد تا بتواند از نام ایران و استقلال در لیگ نخبگان دفاع کند .

نبود نظارت فساد آور است

وی در خصوص فساد در لیگ آزادگان خاطر نشان کرد: نمیتوانم بطور قاطع بگویم فساد در لیگ آزادگان خیلی زیاد است اما وقتی نظارت کم باشد ناخودآگاه فساد شکل می‌گیرد . نهادهای نظارتی بیشتر برروی لیگ برتر نگاه ویژه دارند و این باعث خواهد شد تا در لیگ های پایین تر شاهد این اتفاق باشیم و باید امیدوار باشیم حالا که چندین نفر را به دلیل فساد مورد باز خواست قرار داده‌اند این روند ادامه پیدا کند تا هرچه زودتر شاهد فوتبال پاک در کشورمان باشیم .

تلاش مسوولان فساد را از بین خواهد برد

عالمی در پاسخ به این پرسش که چقدر زمان لازم است تا فساد در فوتبال برای همیشه ریشه کن شود تاکید کرد : به اعتقاد من فوتبال ما بالانس نیست و این باعث فساد می شود البته در بعضی کشورهای صاحب فوتبال هم فساد وجود داشت که ریشه کن شد. مسوولان و نهادهای نظارتی می توانند در کمترین زمان ممکن افرادی را که نقش زیادی در فساد دارند شناسایی و با آنان برخورد کنند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن فساد در فوتبال باشیم تا در آینده هیچ کس از فساد یا تبانی حرفی به میان نیاورده و تنها شاهد فوتبال پاک باشیم و از ازاین فوتبال پاک و بدون فساد لذت ببریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1235636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =