دانشگاه آزاد اسلامی سرآمد حوزه‌های فرهنگی در جامعه است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با نقش‌آفرینی در حوزه فرهنگ بسیار خوش درخشیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از همدان، مهدی ظفری در شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرآمد حوزه‌های فرهنگی در جامعه است و ما امروز به‌منظور توسعه فرهنگ قدرشناسی در جمع  دانشگاهیان حاضرشده‌ایم.

مدیرکل دفتر نشر و آثار دفاع مقدس استان همدان گفت: اخلاص و مرد میدان بودن مشخصه بارز این سرباز وطن بود  که باید در تک‌تک آحاد جامعه نهادینه شود دانشگاه مرکز علم و دانش است که باید با سلاح ایمان و اخلاص هم آکنده گردد

 ظفری تصریح کرد: امروز متأسفانه جامعه ما دچار یک خلع اخلاقی شده است و مواردی مثل دروغ کینه در جامعه نمایان است ظفری تأکید کرد وظیفه دانشگاهیان تربیت نیرو در تراز انقلاب است که به سمت تربیت دینی حرکت کنیم و جامعه توحیدی در دنیا شکل گیرد وی گفت شورای هماهنگی دفاع مقدس در استان همدان شکل‌گرفته و دانشگاه آزاد اسلامی رکن اصلی این شورا است.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که به برکت خون شهدا هرروز قدرتمندتر شده و آرام‌آرام به ابرقدرت جهان تبدیل می‌شود. ایران کشوری بسیار غنی با جوانانی برومند و توانمند است که می‌توانند با داشته‌های کشورمان، سرافرازانِه و باافتخار در تمامی حوزه‌ها فعالیت کرده و ایران را مانند دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان سربلند کنند.

سردار ظفری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» عنوان کرد: امروز دانشگاه‌ها باید جوانان را نسبت به حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس توجیه و آن‌ها را بافرهنگ والای ایثار و شهادت و مقاومت آشنا کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1171480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =