کلاس داوری درجه یک والیبال آقایان و بانوان به میزبانی واحد سمنان برگزار شد

کلاس داوری درجه یک والیبال آقایان و بانوان به همت هیات والیبال استان سمنان و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیر شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلاس داوری درجه یک والیبال با حضور مدرس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، فرهاد شاهمیری، داور بین المللی و عضو کمیته داوران والیبال آسیا به میزبانی واحد سمنان برگزار شد.

کلاس داوری درجه یک والیبال در واحد سمنان در حال برگزاری است

علی دوستی با بیان اینکه این دوره با استقبال علاقه‌مندان این رشته ورزشی از اقصی نقاط کشور مواجه شد تصریح کرد: ۲۵ نفر داور دارای رتبه درجه۲ از هشت استان‌ در این دوره حضور داشتند که با گذراندن این دوره و قبولی در آن به رتبه سطح یک داوری والیبال دست خواهند یافت.

وی تصریح کرد: این دوره به مدت ۵روز از ۲۵ بهمن‌ماه به همت کمیته داوران هیات والیبال استان و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در دو بخش تئوری و عملی برگزار و مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

دوستی با اشاره به رضایت شرکت‌کنندگان از کیفیت برگزاری این دوره، اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان توانسته است با ایجاد زیرساخت‌های مناسب امکانات خوبی را در راستای توسعه ورزش‌های قهرمانی و همگانی فراهم آورد.

وی وجود فضای دانشگاهی در کنار امکانات رفاهی درخورشان مانند: مجموعه ورزشی آزادگان، مهمانسرای فرهیختگان و سالن‌های آمفی‌تاتر را از شاخصه‌های بسیار مطلوب برای برگزاری کلاس داوری درجه ملی والیبال بانوان عنوان و با دعوت از هیات های ورزشی، برای برگزاری دوره‌های مشابه در سایر رشته‌ها اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =