اختتامیه نخستین جشنواره داستان نویسی «به یاد لاله‌ها» برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها چهارشنبه ۳ اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می شود.

دکتر مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به خبرنگار ما در سمنان گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها چهارشنبه ۳ اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و با حضور عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه در حوزه زنان، برگزار می شود.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره از سری برنامه‌های دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با همکاری موسسه امامت و مهدویت پیگیری و اجرا می شود افزود: جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها در آستانه اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت سید الشهداء، امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در روز چهارشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ مصادف با اول شعبان المعظم۱۴۴۴ برگزار خواهد  شد.

رئیس جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها با اعلام اینکه تا کنون تعداد ۱۵۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است تصریح کرد: برای سپاس و قدردانی از افرادی که آثار خود را برای این جشنواره ارسال  کرده اند جوایز ارزنده ای برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است که شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال به ترتیب برای نفرات اول تا سوم هر سطح است.

منصوری با بیان حمایت نهادها و سازمانهای فرهنگی و آموزشی برای مشارکت در برگزاری این جشنواره تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره کل آموزش و پرورش استان، بنیاد شهید وامورایثارگران استان، موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سازمان بسیج اساتید استان، سازمان بسیج دانشجویی استان، حوزه هنری استان و صدا و سیمای استان سمنان از جمله حامیان برگزاری این جشنواره هستند.

اختتامیه نخستین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۳/۱۲/۱۴۰۱ سالن فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1172100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =