دانشجویان مروج فرهنگ مهدویت در جامعه باشند

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان هرمزگان، با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ مهدوی تاکید کرد: دانشجویان به عنوان نیروهای جوان، خلاق و کارآمد باید با ارائه راهکار علمی و عملی در حوزه ترویج فرهنگ مهدویت، برشبیخون فرهنگی دشمن فائق آیند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد، در نشست با مسئولان و دانشجویان حوزه فرهنگ و هنر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت :پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) دروصف این ماه مبارک فرمودند: (شعبان ماه من است) و همین بس که میلاد منجی عالم بشریت در نیمه ماه پربرکت شعبان است، پس دانشجویان ماه مبارک شعبان را برای آشنایی با فرهنگ مهدوی مغتنم بشمارند و شایسته است اعمال و افکار شان مهدی پسند و الهام گرفته از طریقت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

این استاد دانشگاه، تاکید کرد: ماه شعبان بهترین زمان برای بیان اندیشه ها اصول باورها و اعتقادات و آموزه های مهدویت است، که دانشگاهیان  به عنوان قشر فرهیخته، مقبول ومحبوب می توانند پرچمدار و زمینه‌ساز ترویج فرهنگ مهدویت در اجتماع باشند و فرهنگ انتظار را به یک فرهنگ جهان شمول و آرمانی در میان تمام اقشار اجتماعی تبدیل کنند.

دانشجویان مروج فرهنگ مهدویت در جامعه باشند

این استاد حوزه با یادآوری  پیامدهای منفی تهاجم فرهنگی در میان جوانان، کم رنگ نمودن فرهنگ انتظار و از بین بردن روحیه جهادی را از اهداف دشمن برشمرد و افزود: با ترویج فرهنگ و اندیشه مهدویت می توان بر این شبیخون فرهنگی پیروز گشت و فرهنگ ناب مهدوی را در جامعه با قابلیت های موجود در دانشگاه نهادینه کرد.

وی اضافه کرد: لازم است در این مسیر خطیر با بکار گرفتن راهکارهای علمی و عملی و بالابردن بصیرت و دشمن شناسی، شبیخون فرهنگی دشمن را در نطفه خفه سازیم و اجازه ندهیم تا بتواند با سمپاشی فرهنگی، جوانان را مسموم و به ورطه پوچی و نیستی بکشاند.

این نشست با اظهار نظر مسئولان فرهنگی،  در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت ادامه یافت و راهکارهایی برای مشارکت دادن دانشجویان در حوزه های فرهنگی ارائه شد تا با برگزاری همایش ها، سمینارها و کارگاه های تخصصی این مهم به نتیجه مطلبوب برسد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1173238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =