برگزاری پویش مهدوی در دانشکده و مدارس سما استان هرمزگان

پویش مهدوی در راستای بالا بردن معلومات مذهبی و روحیه انقلابی و انتظار در جوانان با حضور اساتید مجرب در دانشکده مهارتی سما بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان هرمزگان، با اعلام این خبر گفت: این پویش با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و تربیت آموزش منتظران، راستین و کشف استعدادها و ایجاد روحیه انگیزشی و تشویق دانش آموزان و دانشجویان جهت مشارکت مستقیم در بخش های مختلف فرهنگی ، در مجموعه دانشکده و مدارس سما استان هرمزگان برگزار می شود.

بیش از ۸۴۰ برنامه مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است

مرتضی باوقار  افزود: در این راستا با توجه به  اهمیت شناخت فرهنگ مهدوی در مدارس سما این پویش در حال انجام است که باعث شناخت فرهنگ مهدوی برای کودکان و نوجوانان می‌شود. همچنین نهادینه سازی فرهنگ اسلامی و انتظار و اقدام برای فرج حضرت مهدی موعود (علیه السلام ) را باعث می‌شود.

وی تاکید کرد: این پویش نه تنها باعث ایجاد مدارس مهدوی می‌شود؛ بلکه ساختن خانواده‌هایی با فرهنگ مهدویت را موجب شده که این موضوع خود باعث اشاعه و ترویج فرهنگ مهدوی در میان خانواده‌ها است.

باوقار یادآوری کرد: طرح پویش مهدوی شامل سه بخش بوده که اولین آن مسابقه تولید محتوای مهدوی به صورت مشارکتی است. این مسابقه توسط دانش آموزان با اعضای خانواده یا آموزگاران و بخش عکاسی با موبایل، دست نوشته، تهیه فیلم و کلیپ، پوستر، پادکست و خوشنویسی مهدوی است.

وی اضافه کرد: دومین بخش این پویش،  طرح بخش جانبی بوده که شامل دلنوشته با امام زمان و نقاشی کودکان است و سومین بخش آن نیز، بخش همگانی است، که در برگیرنده نقاشی سرود وتئاتر است.

این هیئت علمی دانشگاه  اعلام کرد: شرکت کنندگان در این پویش ، از طرف اساتید مورد ارزیابی و تشویق قرار می گیرند و به نفرات برتر آنان در هر رشته هدایای ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =