پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین در استان هرمزگان راه‌اندازی شد

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین بندرعباس با حضور معاون استاندار، رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، بخشدار و سایر مسئولان این بخش با حضور مردم این منطقه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی طی بیش از چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده  و شایان توجه ای در بخش های مختلف تقدیم مردم شده است که امروز نیز راه اندازی پردیس بخش فین یک خدمتی دیگر برای این منطقه در حوزه آموزش عالی و توسعه آموزشی و علمی است که می تواند به عنوان یک فرصت در راستای رشد و توسعه استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین در استان هرمزگان راه‌اندازی شد

محسن خاکی نهاد با تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این دانشگاه خدمات شایسته و قابل تقدیری را از خود در استان هرمزگان ارائه کرد است  و نقش مهمی در توسعه آموزشی هرمزگان ایفا کرده است.

این مقام استانی گفت: این مکان آموزشی در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع شامل کلاس درس، فضای اداری، سالن اجتماعات و سایر نیازهای واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث  شده که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون از محل اعتبارات دهیاری ها و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین برای این مکان علمی و آموزشی هزینه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم و مسئولان هر روز شاهد بالندگی و توسعه زیرساخت های استان و افتخار آفرینی در تمام عرصه ها و حوزه های علمی، آموزشی، تجاری، اقتصادی و... باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم حضور معاون توسعه و منابع انسانی استانداری هرمزگان، بخشدار و معتمدین محلی و روحانیون  بخش فین، در کمک به راه اندازی این پردیس دانشگاهی گفت: تحصیلات دانشگاهی برای تمام اقشار جامعه و حتی در دور افتاده‌ترین روستاها از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی  است، که این امر مهم  در بخش فین  شهرستان بندرعباس توسط خیرین و دهیاری روستا  وباحمایت مسئولین محلی، دولتی و دانشگاهی  صورت  پذیرفته و به انجام رسیده است.

محمد حسین رنجبر با تاکید بر گسترش رشته‌های مهارتی گفت: برنامه ریزی های بلند مدت برای دانشگاه های جدید  التاسیس بر مبنای مهارت آفرینی، تربیت نیروی کاردان و کارآفرین است که در این منطقه  با این رویکرد، رشته های برق، کامپیوتر و حسابداری  تاسیس و راه اندازی شده است.

پردیس دانشگاه آزاد اسلامی بخش فین در استان هرمزگان راه‌اندازی شد

 وی توسعه و گسترش دانشگاه و ارتقاء رشته های مهارتی را منوط بر جذب دانشجوی بیشتر  و حضور اساتید مجرب در این دانشگاه خواند و آرزوی امیدواری کرد: با توسعه دانشگاه  و رشته های مهارت محور، جوانان منطقه بتوانند به مهارتهای تخصصی دست یابند و روز به روز شاهد  فعالیت ها، توسعه مشاغل و زیرساخت های این مناطق باشیم.

رنجبر عنوان کرد:  در بخش فین با توجه به پتانسیل های کشاورزی منطقه و نزدیکی به شهرستان بندرعباس در فازهای بعدی  در صورت استقبال جوانان، شاهد ارتقاء دانشگاه در توسعه رشته ها و جذب دانشجویان در رشته های مختلف و مقاطع بالاتر  تحصیلی خواهیم بود.

این پردیس دانشگاهی در ابتدا با حضور مسئولان استانی و محلی، توسط یکی از اعضای خانواده شهدا ی این منطقه  افتتاح و بهره برداری  از آن آغاز شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1174046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =