سردار رضایی: حملات اخیر حماس ضربه مهلکی به اسرائیل زد

جانشین فرمانده فراجا با اشاره به حملات اخیر حماس به سرزمین‌های اشغالی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، گفت: جا دارد به مردم فلسطین تبریک بگویم، آنها ضربه مهلکی به این غده سرطانی زدند و دنیا را خوشحال کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی در نشست با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی ایران که  امروز در دانشگاه جامع علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: ابن جلسه برای افزایس تعامل و جلوگیری از هرگونه اختلاف سلیقه‌ای و فکری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید:

عضلات گنبد آهنین اسرائیل در برابر قدرت‌نمایی راکت‌های مقاومت گرفت / شکست افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی

وی ادامه داد: علیرغم توطئه‌هایی که در یکسال اخیر از سوی دشمنان اجرا شد و شما اخبار آن را دیدید و شنیدید، ما پیشرفت های خوبی در کشور داشتیم.

رضایی با بیان اینکه در یکسال گذشته فتنه‌ای را به کشور تحمیل کردند و این جنگ ترکیبی و فتنه با نفس گرم مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و فداکاری نیروهایی مانند پلیس خنثی شد، خطاب به وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی از شما در کشورهای خود نیز این موارد را دیدید که انقلاب‌های رنگی ایجاد کردند. در ایران توطئه برای انقلاب‌های رنگی و فتنه دائمی است و شما دیدید که پارسال هم چند روزی درگیر آن شدیم.

وی با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی از مردم و برای مردم است، گفت: به همین دلیل هم هست که هر فتنه‌ای را که ایجاد می‌کنند خنثی می‌شود. این از قدرت بصیرت و آگاهی مردم است.

رضایی با بیان اینکه ایران بیش از ۸۸۷۵ کیلومتر مرز با ۱۵ کشور دارد، گفت: همه همسایه‌های ما خوبند، البته برخی را استکبار اذیت می‌کنند اما این‌ها برمی‌گردند و می‌فهمند که ایران آنها را تهدید نمی‌کند. ایران هیچ کشوری را تهدید نمی‌کند الا کشورهای استکباری.

جانشین فرمانده فراجا ادامه داد: هر فتنه‌ای که کشورهای استکباری برکشورهای محتلف جهان دیکته می‌کنند به خودشان برمی‌گردد. امروز استکبار جهانی و شیطان بزرگ منفورترین کشور است.

رضایی ادامه داد: علیرغم همه تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، مردم بیشتر پای انقلاب و کشور هستند و آنها باز هم شکست می‌خورند.

وی به عملکرد پلیس ایران در سال گذشته پرداخت و گفت: در جمهوری اسلامی پلیس یکپارچه است و صرفا در حوزه شهری نیست. در تمام عرصه‌ها حضور داریم و در تمام این موارد نیز عملکرد چشمگیری داشتیم.

رضایی به اقدامات پلیس در حوزه مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته بیش از ۷۰۰ تن انواع موادمخدر کشف و بیش از ۱۰۰۰ باند منهدم شد که از آنان مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف شد.

جانشین فرمانده فراجا ادامه داد: در حوزه سایبری یکی از موفق‌ترین پلیس‌های سایبری در ممطقه را داریم و آماده انتقال تجربیات هم هستیم. البته در دیگر حوزه‌ها مانند پلیس آگاهی ، راهور و ... هم این تجربه وجود دارد.

وی افزود: ما آمادگی تبادل تجربه و پذیرش نمایندگان همه کشورها به جز رژیم غاصب و استکبار جهانی را خواهیم داشت.

رضایی بر ضرورت مقابله هماهنگ و ایجاد هماهنگی برای برخورد با اقدامات سازمان یافته مجرمانه و گروه‌های تروریستی تاکید کرد و گفت: کشور ما بیش از ۴۰ سال درگیر تروریست بوده است.

جانشین و فرمانده فراجا با 'گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: این ژنرال باهوش ایرانی که افتخار کل جهان است به دست همین تروریست‌ها به شهادت رسید.

کد خبر: 1201317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =