آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد سمنان برگزار شد

مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با سخنرانی جلیل معماریانی، مدرس دوره‌های مهارت زندگی و پرورش ذهن، با موضوع خود شناسی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجوئی دانشگاه صبح امروز در سالن آمفی تاتر فرزانگان واحد سمنان با اجرای برنامه های متنوع دانشجویی برگزار شد و جلیل معماریانی، مدرس دوره‌های مهارت زندگی و پرورش ذهن، با موضوع خود شناسی سخنرانی کرد.

معماریانی ویژگی های اراده، تمرکز، وجدان بیدار، انگیزه، عشق، عقل، قدرت رهبری، قدرت تصمیم گیری و قدرت حل مساله را از استعدادهای ذاتی انسان دانست و گفت: اگر فردی بخواهد یک انسان موفق شود، باید با سنجش و پایش این خصوصیات در خود نسبت به رشد و شکوفایی این استعداد ها تلاش کند.

مدرس دوره‌های مهارت زندگی و پرورش ذهن افزود: نقطه آغاز هدف‌یابی در زندگی شناخت این استعدادها است و هرچه شناخت بهتر و بیشتری از استعدادهای خود داشته باشیم، در تدوین چشم انداز و تعیین خط مشی و هدف‌گذاری موفق‌تر خواهیم بود.

معماریانی دوران دانشجویی را بهترین دوران شناخت، رشد و پرورش استعدادهای ذاتی انسان معرفی کرد و خطاب به دانشجویان گفت: تجربیات انسان های موفق و بزرگان را به عنوان سرمایه محسوب کنید و مطالعه و پرسشگری از روش زندگی این افراد شما را در هدف‌گذاری برای زندگی آینده کمک خواهد کرد و دانشجو بهترین زمان و ابزار مطالعه، تحقیق و پژوهش را در اختیار دارد.

سخنرانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، رونمائی از کتاب و لوح فشرده(CD) نخستین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله ها، برگزاری مسابقات حضوری، پخش کلیپ، برپایی نمایشگاه خلاق و غرفه های دانشجویی، بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های واحد سمنان، اجرای مسابقات ورزشی در مجموعه ورزشی آزادگان و برگزاری مراسم قرار عاشقی در جوار گلزار شهدای گمنام آرمیده در خاک این دانشگاه از دیگر بخش های جشن استقبال از نودانشجویان واحد سمنان بود.

این مراسم که با استقبال و حضور پرشور نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان همراه شد به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری روابط‌عمومی، باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن های علمی، بسیج، کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =