تاکید قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر راه‌اندازی سرای نوآوری گردشگری در مازندران

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر راه اندازی سرای نوآوری گردشگری در استان مازندران تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) از مجموعه‌های آموزشی، آزمایشگاه‌ها، مزرعه آموزشی، دامداری، پرورش گل و گیاه و سایر بخشهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس بازدید کردند.

بیشتر بخوانید:

سرای نوآوری بانوان در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی(ره) راه‌اندازی می‌شود

سروری مجد در این بازدید با بیان اینکه دانشگاه بسترساز اشتغال دانشجویان است، گفت: دانشجویان تا پیش از این در فضایی منزوی و جدا از صنعت درحال تحصیل بودند. دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی طرح «پویش» و رویدادهایی همانند عصر امید، صدرا و .. توانست این انزوا را بشکند.

وی اظهار کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید مراکز پژوهشی و کارخانه‌ای داشته باشند تا دانشجویان بتوانند آموخته‌های نظری خود را در عرصه عمل انجام دهند. اساساً در مدل جدید دانشگاهی، دیگر امکان تربیت دانشجو بدون کارخانه وجود نخواهد داشت.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر راه اندازی سراهای نوآوری خصوصاً در صنعت گردشگری در استان مازندران تأکید کرد.

در ادامه دکتر لادن نیز خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه چالوس، ایجاد مدارس عالی مهارتی و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت به منظور کسب درآمدهای غیر شهریه ای از ضروریات است.

لازم به ذکر است سروری مجد و هیات همراه در بدو ورود با حضور درمزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شهدا، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =