تبدیل معارف اهل بیت به یک جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی

معارف اهل بیت در دانشگاه آزاد اسلامی به یک جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی کشور تبدیل می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری نشست دبیران دبیرخانه‌های مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در واحد گرمسار گفت: حرکت بی نظیر و عظیمی در حوزه ترویج و عملیاتی شدن معارف اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف در دانشگاه آزاد اسلامی کشور آغاز شده است؛ که در آینده ای نزدیک تبدیل به یک جریان اثرگذار و کاربردی در حوزه آموزش عالی کشور خواهد شد.

وی افزود: با توجه به طراحی های شیاطین و دشمنان اسلام و انسانیت، نشر معارف اهل بیت (ع) در دانشگاه‌ها موجب آشنایی و الگوگیری نسل جوان با معارف مهدوی می شود.

حجت الاسلام قاسمی نژاد اظهار کرد: ترویج دانش مهدوی و تبیین آن در بین جوانان، بهترین راهکار مبارزه با این توطئه ها و نجات نسل جوان به خصوص نخبگان جامعه و دانشگاه است.

این مقام مسئول بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اهتمام به این موضوع و اجرای برنامه های راهبردی و متناسب شاهد اثرگذاری کمی و کیفی معارف مهدوی خواهیم بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به جوانان تأکید کرد: بهترین و مطمئن ترین راه برای سعادت دنیا و آخرت که هم دنیایی آباد و موفق و هم عاقبتی نیکو با آن تأمین شود ارتباط با امام زمان (عج) و توسل به آن حضرت جهت حل مسائل روحی، روانی و مادی و معنوی است.

قاسمی نژاد یادآور شد: بر اساس آموزه های دینی، مسئولیت سرپرستی و نیل به نتیجه در عصر غیبت، بر عهده امام زمان (عج) گذاشته شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1208276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =