حمله موشکی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی رژیم اسرائیل

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه مسئولیت حمله موشکی به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌های جداگانه مسئولیت حمله موشکی به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت و اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی موفق شدند دو پایگاه نظامی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید

طوفان‌الاقصی| پاسخ حماس به طرح پیشنهادی واسطه‌ها برای آتش‌بس

حزب الله لبنان طی اولین بیانیه خود اعلام کرد که سایت نظامی «الرمثا» واقع در بلندی‌های «کفرشوبا» اشغالی را با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، پایگاه نظامی «السماقه» ارتش اسرائیل را در بلندی‌های «کفرشوبای» اشغالی با موشک هدف قرار داده است.

در پی شهادت «محمد نعمه ناصر» معروف به «ابونعمه» فرمانده نظامی حزب‌الله در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه صور در جنوب لبنان، «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان هشدار داد که حزب‌الله سرعت و فشار حملات خود ضد اشغالگران را در جبهه شمالی فلسطین اشغالی افزایش خواهد داد.

حسن فضل‌الله گفت: ترور فرمانده ابونعمه توسط اشغالگران صهیونیست، نه مقاومت را به عقب‌نشینی سوق خواهد داد و نه بر اراده و تصمیم آن برای ادامه مقابله با دشمن تأثیر خواهد گذاشت؛ بلکه موجب افزایش شدت حملات ما می‌شود.

این نماینده حزب‌الله با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز توقف تجاوزات خود به غزه ندارد، اظهار داشت: مقاومت لبنان بر سرعت و فشار حملات خود علیه صهیونیست‌ها خواهد افزود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =