رونالدو و بنزما باردیگر همبازی می‌شوند؟

باشگاه النصر در حال مذاکره با باشگاه الاتحاد برای معاوضه کریم بنزما با سادیو مانه و تالیسکا است؛ البته هواداران النصر به شدت مخالف جذب بنزما هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کریم بنزما روزهای بسیار سختی را در فوتبال عربستان تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶

این مهاجم فرانسوی در اوج دوران فوتبالی خود تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفت تا پیراهن الاتحاد عربستان را برتن کند اما نتوانسته در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

روزنامه سعودی اسپورت عربستان امروز(سه‌شنبه) نوشت که دو باشگاه النصر و الاتحاد در حال مذاکره برای یک معاوضه بزرگ در تابستان هستند.

طبق اعلام این روزنامه سعودی النصر قصد دارد که زمینه هم‌بازی شدن دوباره کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را مهیا کند و به همین خاطر پیشنهاد معاوضه تالیسکا و سادیو مانه با این مهاجم فرانسوی را داده است.

این روزنامه عربستانی در ادامه نوشت که این اقدام باشگاه النصر با خشم و ناراحتی هواداران این تیم همراه شده است چرا که آن‌ها براین باور هستند بنزما از روزهای اوج خود فاصله گرفته و اصلا نمی‌تواند خریدی خوب برای تیم در تابستان باشد.

هم باشگاه النصر و هم الاتحاد فصل خوبی را پشت سرنگذاشتند و رقابت را به الهلال آماده واگذار کردند و به همین خاطر هواداران دو تیم منتظر خریدهای بزرگ و سرشناس در تابستان سال جاری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =