کشف ۱۴۷ بسته شیشه و هروئین از معده ۲ اصفهانی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه و هروئین در قالب ۱۴۷ بسته  بلعیده شده توسط ۲ قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احمد نیکبخت در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

قتل فجیع پسر نوجوان در یک روستای مازندران

وی افزود: در راستای اجرای این طرح مأموران پلیس با حضور میدانی خود به 2 سرنشین یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و هر 2 فرد را به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بررسی‌های دقیق از آنان مشخص شد این افراد در حال انتقال محموله‌ای از مواد افیونی به روش بلعیدن هستند که با اقدامات انجام شده مقدار یک کیلو و 300 گرم مواد مخدر در قالب 90 بسته هروئین به وزن 729 گرم و 57 بسته شیشه به وزن 578 گرم از معده متهمان کشف شد.

وی ا اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =