حجازی: آقایان به‌ داد استقلال برسند

بازیکن پیشین استقلال گفت: نکونام و کادرفنی‌اش تلاش‌هایی کرده‌اند ولی جذب بازیکن خیلی سخت است. از آقایان علی عسگری و احمد شهریاری می‌خواهیم به داد استقلال برسند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آتیلا حجازی، درباره حل مشکلش برای حضور در تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: از روز اول مشکلی نداشتم. مسئله من در حال حاضر باشگاه استقلال است. باشگاه باید من را بخواهد که تا الان صحبتی نشده است. مرتب با فرشید سمیعی سرپرست باشگاه در تماس هستم ولی مدتی درگیر کارهایم بودم و روز گذشته کارهایم انجام شد. باز هم می‌گویم بودن یا نبودنم در استقلال بستگی به تصمیم باشگاه دارد.

بیشتر بخوانید:

مذاکره استقلال و سپاهان با ستاره جذاب ملی‌پوش

وی در مورد وضعیت نامطلوب استقلال در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: با جواد نکونام مفصل صحبت کردم، شرایط طوری نیست که مدنظر و دلخواه باشد. الان در تیم مسئولیتی ندارم و به عنوان هوادار صحبت می‌کنم، هواداری که نگران استقلال است. همه تماس می‌گیرند که چرا باشگاه بازیکن نمی‌گیرد یا سراغ بازیکن بهتری نمی‌رود. هواداران با واگذاری باشگاه به هلدینگ امیدوار بودند که تیم بسیار قوی بسته شود. حضور در لیگ نخبگان آسیا با این شرایط سخت است. اگر قرار باشد با همان تیم سال گذشته ادامه دهیم نمی‌توانیم با رقبا در لیگ نخبگان رقابت کنیم، مگر اینکه بازیکن خوب خارجی بگیریم. باید نقاط ضعف سال گذشته را پوشش بدهیم تا آماده رقابت در سه جام لیگ برتر، حذفی و آسیا شویم.

حجازی در پاسخ به این سؤال که چرا نکونام درباره شرایط این تیم صحبتی انجام نمی‌دهد، گفت: دلیلش را نمی‌دانم و باید از خودش بپرسید. چیزی که از روند یارگیری می‌بینیم مثبت نیست، مگر اینکه در این چند روز تغییراتی صورت بگیرد. نماینده هلدینگ خلیج فارس صحبت‌هایی از قبل انجام داده و گفته بود درصدد بستن تیم خوبی هستند اما هر چقدر زمان بگذرد، کار سخت می‌شود. هواداران انتظاراتی دارند که به حق است، باید بازیکنان خوبی جذب کنیم. باز هم تأکید می‌کنم مسئولیتی در استقلال ندارم و طبق ارتباطی که با اعضای تیم دارم، صحبت می‌کنم. پیغام‌های زیادی داده می‌شود، تماس می‌گیرند و هر جا می‌رویم نگران استقلال هستند.

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: طبق صحبتی که با نکونام داشتم بازیکن تاپی که آزاد باشد در نقل‌وانتقالات نداریم. هواداران باید بدانند بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌های‌شان هستند. از طرفی، رقم‌ قراردادها بالاست، به عنوان مثال به بازیکنی 30 میلیارد تومان پیشنهاد داده می‌شود اما با باشگاه دیگری با رقم 50 میلیارد قرارداد می‌بندد. با این حال، باز هم می‌توان بازیکن خوب خرید. نکونام و کادرفنی‌اش تلاش‌هایی کرده‌اند ولی جذب بازیکن خیلی سخت است. از آقایان علی عسگری و احمد شهریاری می‌خواهیم به داد استقلال برسند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1236274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =