حبس زن ۲۶ ساله برای ازدواج

مرد جوان وقتی متوجه شد خانواده زن مطلقه با ازدواج آنها مخالفند، او را ربود و در خانه‌اش حبس کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی پیش و به دنبال دریافت گزارش ناپدید شدن زن ۲۶ ساله‌ای در یکی از کلانتری‌های تهران، پرونده به پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد و به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد گمشده ۶ ماه قبل از همسر خود طلاق گرفته و چند روزی است که با مرد جوانی آشنا شده است.

بیشتر بخوانید:

قتل عجیب پدر به دلیل پاسخ منفی به خواستگار

کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این زن با مرد جوان در جنوب شرق تهران قرار ملاقات گذاشته، اما از آنجا دیگر ردپایی از وی وجود ندارد، بنابراین اقدامات برای شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان خیلی زود مخفیگاه این فرد را مورد شناسایی قرار دادند.

در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای مربوطه دریافت شد و پس از آن مأموران در یک عملیات ضربتی مرد جوان را دستگیر و زن گمشده را نیز سالم پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده گفت: این فرد در بازجویی‌ها اعتراف کرد که به قصد ازدواج با زن جوان با او دوست شده ،اما به دلیل مخالفت خانواده دختر، او را فریب داده و به مخفیگاه خود در شرق تهران برده است. متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۷ فرستاده شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1236194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =