برگزاری اختتامیه جشنواره طراحی پوستر«منجی»در واحد اسلامشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با اشاره به اینکه زیارت جامعه کبیره توصیف بلند و بلیغی از جوانب مختلف اصل ولایت و امامت است، گفت: امسال یکی از موضوعات جشنواره طراحی پوستر منجی واحد اسلامشهر با محوریت منجی و زیارت جامعه کبیره برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا عراقیه اظهار کرد: جشنواره طراحی پوستر منجی از سری برنامه های چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که انشاالله برای عموم شهروندان اعم از اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمامی فرهنگ دوستان حوزه مهدویت برگزار می شود.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل: منجی و زیارت جامعه کبیره- منجی و خانواده- منجی و ادیان الهی- منجی و انقلاب اسلامی- منجی و جریان مقاومت است و انشاالله اختتامیه جشنواره هم زمان با میلاد منجی عالم حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر زیارتنامه جامعه کبیره را توصیف بلند و بلیغی از جوانب مختلف اصل ولایت و امامت دانست که به عنوان یکی از اصول پیشران جامعه شیعی به حساب می آید.

عراقیه با بیان اینکه تأکید بر رهبری ائمه شیعه به‌عنوان پیشوایانِ حکومتِ اسلامی است، یادآور شد: توصیف رابطه ائمه با پیامبر(ص)، همچنین ارتباط امامت و توحید، توصیف مقام علمی و سیاسی و اخلاقی ائمه، و نیز پرداختن به عصمت و تولی و تبری از دیگر جنبه‌های این زیارتنامه به‌شمار می‌رود، لذا محورهای جشنواره به شکلی طراحی شده تا بیشترین مناسبت با مضمون زیارت جامعه کبیره را داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامشهر از واحد های پیشتاز در میزان مشارکت نهادهای دانشجویی در جشنواره و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری است، تصریح کرد: چندین جلسه از طریق معاونت فرهنگی دانشجویی با این عزیزان جهت مشارکت و شرکت در این جشنواره برگزار شده و طراحی پوستر این جشنواره نیز توسط یکی از دانشجویان صورت پذیرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با بیان اینکه برای افزایش تعداد شرکت کنندگان در جشنواره تمهیدات خوبی اندیشیده شده، متذکر شد: در فضای مجازی به صورت دوره ای پوستر و اخبار جشنواره اطلاع رسانی می شود و انشاالله به زودی تیزر جشنواره نیز تهیه شده و از طریق بیلبوردها در سطح شهرستان نیز تبلیغات صورت خواهد گرفت، همچنین پوسترهای جشنواره به ادارات فرهنگی آموزشی ارسال و جلسات حضوری با مسئولان این ادارات برگزار می شود.

عراقیه اضافه کرد: همچنین در این واحد دانشگاهی اساتید به صورت چهره به چهره در کلاس های درس در خصوص حضور پر رنگ در جشنواره صحبت و مشارکت خواهند کرد.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی 62 واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از 13 رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239735

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =