سارق محتویات خودرو در رباط کریم به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ" تیمور کلانتری" روز سه شنبه با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

علت قتل دختربچه ۲ ساله الیگودرزی‌ مشخص شد + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ پرند در ادامه تحقیقات خود با بررسی ها و اقدامات فنی و پلیسی متهم را با هماهنگی مرجع قضایی در مخفیگاهش در شهر پرند دستگیر کردند.

سرهنگ کلانتری تصریح کرد:در بازجویی های پلیسی به عمل آمده، متهم به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

توقیف نیسان حامل ۲میلیون عدد قرص قاچاق در محور شهریار

سرهنگ"داریوش صادقی فرد" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف آن می شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲میلیون و۳۰۰عدد قرص قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش داروهای قاچاق مکشوفه را ۴میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ صادقی فرد با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این زمینه تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =