جشنواره ورزشی خانوادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

جشنواره ورزشی خانوادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با هدف ارتقای سطح نشاط و تقویت روابط خانوادگی با حضور کارکنان و خانواده‌های آنها برگزار شد.

  به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، در هفمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جشنواره ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنها در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

مهدی سلطانی فر، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، هدف از اجرای این برنامه را ایجاد روحیه همدلی و ارتقای سطح نشاط، شادابی و روابط خانوادگی در بین کارکنان دانشگاه اعلام کرد.

سلطانی فر گفت: این جشنواره ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در رشته‌های مختلف ورزشی شامل مسابقات پرتاپ دارت، ضربات پنالتی گل کوچک و فوتسال برگزار شد.

وی افزود: اجرای مسابقات به نحوی طراحی شد که در دو بخش مجزای آقایان و بانوان، پسران همگروه پدران و دختران هم تیمی مادران بودند و فرزندان در کنار والدین خود در انجام مسابقات ورزشی مشارکت داشتند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: شرکت کنندگان در گروه‌های مختلف سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند ودر پایان این جشنواره ورزشی خانوادگی نفرات برتر در هر سطح به شرح ذیل جوایز خود را دریافت کردند.

در بخش آقایان و رشته ورزشی ضربات پنالتی گل کوچک، محمد صدرا ملائیان، صدرا نمدچی و آرش طاهریان و در رشته پرتاب دارت، آرمین دوستی، کسری نمدچی و سعید صولت به ترتیب در رده های سنی خردسالان، جوانان و بزرگسالان بعنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش بانوان نیز خانم‌ها کرکه آبادی و بختیاری در رشته های ورزشی فوق عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.

کد خبر: 1170708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =