دانشگاهیان واحد بندرعباس، حضور و پشتیبانی خود از انقلاب را به ثبت رساندند

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور در راه پیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که به همراه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد بندرعباس  و جمعی از دانشجویان این دانشگاه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته بود، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و وظیفه همه نسل های دهه پنجاهی برای انتقال مفاهیم اخلاقی، معنوی و انقلابی این دوران به نسل جوان، گفت : انقلاب تنومند و با شکوه انقلاب اسلامی امروز شجره طیبه ای است که ثمره آن کام همه ملت ایران را حلاوتی مضاعف بخشیده  و به میمنت این روز بزرگ و برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری واجب است  تا با حضور پر شور خود در تمام صحنه های انقلاب، به خصوص 22 بهمن ماه،  وفاداری و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم.

محمد حسین رنجبر  با اشاره به حضور گسترده ملت در این واقعه تاریخ ساز انقلاب  افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در  سال 57 به رهبری بزرگمردی چون امام خمینی «ره» توانستند ریشه ظلم و ستم را کوتاه کرده و با عزم و اراده ای قوی با ایجاد عدالت اجتماعی، مساوات، برابری و برادری و رمز اتحاد و یکپارچگی بر تمام تهدیدات دشمن غالب شوند.

دانشگاهیان واحد بندرعباس، حضور و پشتیبانی خود از انقلاب را به ثبت رساندند

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن  را نشانه عشق به انقلاب، همدلی  و اقتدار کشور ایران دانست و اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در حالی برگزار می‌شود  که تمام دشمنان ما، دست اتحاد در هم داده اند تا با ایجاد تفرقه و جدایی در این برهه حساس، اجازه افتخار آفرینی و بالندگی را از ملت سلب کنند، غافل از اینکه مردم عاشق رهبری و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه، امروز با توجه به جنایت های دشمنان در روبرو شدن با واقعیت های جوامع ضد استعماری و از خودگذشتگی ملت ها برای حفظ و حراست از اسلام، روحیه ظلم ستیزی را  در جوامع اسلامی بیش از پیش بیشر شده و این نیز نشانه شکست غرب در مقابل اراده ملت هاست.

رنجبر، حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی آنان را در عر صه های مختلف،   بیانگر پویایی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که از بلوغ فکری و سیاسی مردم نشأت می گیرد و این نیز بواسطه روحیه ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران است.

دانشگاهیان در این مراسم ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، با سردادن  شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، نفرت خود را از کشورهای مستبد اعلام کردند و با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) رهبری معظم و انقلاب شکوهمند اسلامی؛ بر حفظ و حراست  از این انقلاب مردمی صحه گذاردند.

دانشگاهیان واحد بندرعباس، حضور و پشتیبانی خود از انقلاب را به ثبت رساندند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با گرامی داشت این رو. ز بزرگ، از حضور گسترده دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه در این مراسم خبر داد و گفت: دانشجویان عضو تشکلها و کانون های دانشجویی به صورت داوطلبانه با حضور در ایستگاه های صلواتی مسیر راه پیمایی و راه اندازی غرفه های خدمات رسانی و ایجاد نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی با به نمایش گذاردن دستاوردهای تصویری، نشریات، فرهنگی و... از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی استقبال نمودند.

دانشگاهیان واحد بندرعباس، حضور و پشتیبانی خود از انقلاب را به ثبت رساندند

محمد حیدری نارمندی با قدردانی از همه شرکت کنندگان در این مراسم گفت: حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف مردم نشان داد که انقلاب اسلامی برآمده از قلب و روح مردم است و تا رساندن این پرچم به صاحب اصلی انقلاب آقا امام زمان (عج) همچنان مستمر، پر قدرت و با صلابت  به پیش خواهد تاخت.

دانشگاهیان در این حضور پر شور با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، با شعار علیه آمریکا، رژیم صهیونستی و آل سعود  با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

دانشگاهیان واحد بندرعباس، حضور و پشتیبانی خود از انقلاب را به ثبت رساندند

انتهای پیام /

کد خبر: 1170878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =