دستگاه تصفیه آب قابل حمل در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد ساخته شد/ قیمت دستگاه یک چهارم نمونه‌های مشابه

دستگاه تصفیه آب قابل حمل در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد ساخته شد. قیمت این دستگاه یک چهارم سایر دستگاه‌ها تصفیه آن است که حدود ۱۲ میلیون تومان هستند.

احسان کیانفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که در نمایشگاه عصر امید با یک دستگاه تصفیه آب قابل حمل حضور داریم، اظهار کرد: تمایز این دستگاه با سایر دستگاه‌های تصفیه آب این است که از تکنولوژی متفاوتی استفاده شده و ثبت اختراع فیلتر قشایی آن هم به نام خودمان است.

طراحی سامانه همیار جامع حراست برای اولین بار در جهان/ پلاک‌خوانی پیشرفته با هوش مصنوعی محقق می‌شود

استاد دانشگاه نفت، گاز و پتروشیمی اهواز افزود: ویژگی متمایز دیگر دستگاه این است که اگر برق شارژی آن تمام شود، توانایی استفاده از انرژی خورشیدی را با پنل خورشیدی دارد.

وی با اشاره به این که شرکت در پارک علم و فناوری واحد گچساران دانشگاه آزاد قرار گرفته است، گفت: از طرف دیگر هم شرکت دانش‌بنیان هستیم.

کیانفر با تصریح بر این که ۳ نفر در شرکت ما مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: شرکت برای درآمدزایی با مشکل مواجه شده است چون مبلغ وام مورد نیاز بالا بود و بانک موافقت نکرد. برای وام ۲۰ میلیارد تومانی، ۵۰ میلیارد تومان وثیقه لازم بود که نتوانستیم تامین کنیم.

این فوق دکتری مهندسی شیمی تاکید کرد: این دستگاه نه مشابه داخلی دارد و نه مشابه خارجی. قیمت دستگاه تصفیه آبی که ما تولید کردیم حدود چهار میلیون تومان می‌شود، درحالی که سایر دستگاه‌ها تصفیه حدود ۱۲ میلیون تومان هستند.

گفتنی است رویداد عصر امید عسلویه و نخستین نشست تخصصی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از سلسله همایش‌های بوشهر، آینده و پیشرفت از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =