جشنواره شعر بوتراب به زبان‌ها و لهجه‌های بومی و محلی استان لرستان برگزار شد

جشنواره شعر بوتراب به زبان ها و لهجه های بومی و محلی استان لرستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره شعر بوتراب به زبان ها و لهجه های بومی و محلی استان لرستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز وظیفه خود می‌داند که در امر ترویج و گسترش فرهنگ امامت و مهدویت ورود پیدا کند، چرا که با وجود کم و کاستی هایی که در این راستا احساس می شود، راهکارهایی هم برای رفع آن وجود دارد که مهمترین و تاثیرگذارترین آن این است که به فطرت الهی برگردیم. برگزاری جشنواره امامت و مهدویت نیز اقدامی در همین راستا است.

وی تأکید کرد: وظیفه همه ما این است که امید را در جامعه ترویج دهیم و نقاط مثبت را برجسته و برای جوانان تبیین کنیم که کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم و در کنار آن تلاش کنیم که مشکلات و دغدغه ها را هم برطرف کنیم.

جاوید برگزاری جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی را نتیجه درایت دکتر طهرانچی دانست و  گفت: نخستین دوره این جشنواره سال گذشته در 10 استان برگزار شد و امسال به فضل الهی در 30 استان و در استان تهران نیز در 7 مکان در حال برگزاری است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در ترویج فرهنگ امامت و مهدویت را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی تلاش داریم در سال‌های آینده دانش آموزان را نیز جز مخاطبان این جشنواره قرار دهیم و بعد بین المللی جشنواره را تقویت کنیم.  

در ادامه این مراسم مسعود سپه وندی دبیر تخصصی این جشنواره گزارشی از روند برگزاری جشنواره و چگونگی انتخاب اشعار برتر را ارائه کرد. در پایان نیز به 12 اثر برگزیده تندیس جشنواره به همراه جایزه و  لوح سپاس اهدا شد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1173456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =