کارشناس نهاد رهبری واحد کرمانشاه، رئیس کمیته فرهنگی انجمن موی‌تای ایران شد

با صدور حکمی از سوی رئیس انجمن موتای جمهوری اسلامی ایران، حجت السلام نعمت شکری به سمت رئیس کمیته فرهنگی انجمن موی تای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با صدور حکمی از سوی  فرید نقدی رئیس انجمن موی تای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام نعمت شکری کارشناس فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه آزاداسلامی کرمانشاه به دلیل توانمندی، تجارب و شایستگی های ایشان به عنوان رئیس کمیته فرهنگی انجمن موی تای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی از سال 1370 تا امروز در سبک‌های مختلف کونگ فو، ووشو، سانشو ، کیک بوکسینگ و موی تای به صورت حرفه ای مشغول فعالیت ورزشی است و به عنوان فایتر، مربی یا مسئول در این ورزش ها فعال است.

حجت الاسلام شکری در مسابقات مختلف رسمی داخلی و ملی به عنوان فایتر یا مربی حضور داشته و یکی از استادان خود در این رشته را فرید نقدی رئیس فعلی انجمن موی تای و مربی کیک بوکسینگ معرفی می کند.

وی در مورد ورزش موی تای توضیح داد: این رشته یک رشته  رینگی رزمی است و دارای عنوان انجمن در کشور ما ست با این تذکر که دسته بندی ورزش های رزمی به صورت گروه، سبک و انجمن می باشد و تنها انجمن ها دارای تیم ملی و رنکینگ و مسابقات جهانی هستند که انجمن موی تای نیز جزو این رشته‌هاست.

قابل ذکر است حجت الاسلام نعمت شکری چندین سال است که به عنوان کارشناس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در خدمت استادان، کارکنان و دانشجویان انجام وظیفه می کند و امام جماعت مسجد الغدیر این دانشگاه نیز می باشد.

انتهای پیام /


 

کد خبر: 1173478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =