قتل جوان ۳۰ ساله با ضربات چاقو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که یک جوان ۳۰ ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین تُرکیان در این خصوص اظهار داشت: در نهم تیرماه سال جاری در پی وصول تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از تفرجگاه‌های شهر اصفهان بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد طی درگیری چند جوان با یکدیگر یکی از آن‌ها با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است لذا سریعاً تیمی از مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:
نقشه هولناک مادر و پسر برای قتل پدر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت پس از ۴ روز با انجام اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی دقیق، کاراگاهان مخفیگاه قاتل را در یکی از دامداری‌های شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به قتل جوان ۳۰ ساله به علت مشاجره و درگیری لفظی اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =