درآمد غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد تهران غرب به ۲۵ میلیارد تومان رسید

سرپرست دانشگاه آزاد تهران مرکزی گفت: درآمد غیرشهریه‌ای واحد تهران غرب از ۲۵۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد نریمانی راد رئیس سابق واحد تهران غرب و سرپرست جدید واحد تهران مرکزی در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش و کوشش وصف ناپذیر تمامی همکاران بخشهای مختلف واحد تهران غرب، افزود: باید با همدلی و تیم سازی فرهنگ جهادی و ایثار در دانشگاهها نهادینه شود.

بیشتر بخوانید:

نقش آفرینی دانشگاه آزاد تهران مرکزی در طرح‌های پژوهشی

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اخذ رتبه یک به عنوان یک ستاره در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان می درخشد، خطاب به همکاران تهران غرب گفت: در حال حاضر واحد تهران غرب از نظر آموزشی، فرهنگی،دانشجویی، پژوهشی و... در بهترین وضعیتش قراردارد و این تحول و موفقیت فقط با همدلی و هم افزایی تک تک شما عزیزان صورت پذیرفت.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به صورت اجمالی گزارشی از روند تحول و پشرفت واحد تهران غرب در دو سال گذشته ارائه داد و افزود : این واحد دانشگاهی موفق شد در حوزه فناوری و آموزش رتبه اول و در حوزه فرهنگی رتبه عالی را به خود اختصاص دهد.

نریمانی راد گفت: استاندارد سازی و به روز کردن آزمایشگاهها، برنامه ریزی مدون در حوزه آموزش با حضور ۲۶ هزار دانشجو، درخشش در حوزه ورزش و ارتقا درآمد غیرشهریه ای از ۲۵۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیارد تومان از جمله دستاوردهای واحد تهران غرب است.

سرپرست جدید واحد تهران مرکزی در پایان سخنان خود با تاکید بر تکریم کارکنان دانشگاه، خاطرنشان کرد: اگر همدلی را در دانشگاه ایجاد کنیم و باور داشته باشیم کار، کارهمه ماست و اگر همراه و همگام با کارکنان مان باشیم متقابلا آنها حس شان نسبت به ما همین خواهد بود. در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از طرف دانشگاهیان واحد تهران غرب از نریمانی راد به نحو شایشته ای تقدیر شد.

گفتنی است، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی از تلاش های ارزنده نریمانی راد در طول تصدی ایشان به عنوان رئیس واحد تهران غرب قدردانی کرد.

سخنرانی حجت الاسلام اسعدی مسئول نهاد رهبری واحد تهران غرب،یعقوب زراعت کیش سرپرست جدید واحد تهران غرب، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حسن غنیمتی معاون دانشجویی فرهنگی و رئیس مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم( ص) از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =