تمدید مهلت ثبت نام  ازدواج دانشجویی تا ۲۷ آذر ماه

ثبت نام نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی تا تاریخ ۲۷ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به درخواست دانشگاهیان که تاکنون نتوانسته اند در مراسم ازدواج دانشجویی امسال شرکت کنند، ثبت نام تا تاریخ ۲۷ آذر ماه تمدید شد. دانشگاهیان متقاضی جهت ثبت نام در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی می توانند تا تاریخ ۲۷ آذر با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

زوجین دانشجو برای ثبت نام باید تاریخ عقدشان از ۱ مهر ۹۳ الی ۳۰ مهر ۹۴ باشد و چنانچه هر دو طرف دانشجو هستند فقط یکی از دو طرف نیاز است ثبت‌نام کنند.

علاقمندان بعد از ثبت‌نام باید اصل مدارک شامل عقد نامه، کارت ملی، شناسنامه و کارت دانشجویی را جهت ثبت نهایی به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا در صورت وجود نداشتن دفتر نهاد به رابط فرهنگی دانشگاه ارائه کنند.

زوج‌هایی که تاکنون موفق به ثبت نام شده‌اند نیز از تاریخ ۲۵ آذر می‌توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.nahad.ir نسبت به انتخاب کاروان‌های اعزامی به مشهد مقدس اقدام کنند. برنامه‌ریزی شده است که زوج‌های دانشجو در قالب ۳۵ کاروان به مدت سه روز به مشهد مقدس اعزام شوند.

یکی از کاروان‌های اعزامی ویژه اساتید دانشگاهی است که تاریخ عقد آنها در طول یکسال گذشته بوده است و در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام انجام داده‌اند.

20104

کد خبر: 563897

وب گردی

وب گردی