اربعین حسینی، برکات مادی و معنوی بسیاری برای کرمانشاه داشته است

استاندار کرمانشاه گفت: اربعین حسینی یک موهبت عظیم و فرصتی بزرگ برای کرمانشاه بوده و برکات مادی و معنوی بسیاری برای استان در پی داشته است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی روز دوشنبه (۲۲ تیرماه) در نشست ستاد اربعین استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص)، فرمانده قرارگاه نجف اشرف و مدیران عضو ستاد برگزار شد؛ عنوان کرد: تعدادی از اقدامات عمرانی و زیرساختی در خسروی، بیستون و ماهیدشت در حال انجام است که متناسب با اعتبارات، تکمیل می‌شوند تا امسال در اختیار زوار اربعین قرار گیرند.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم امکانات و اعتباراتی که تاکنون به استان اختصاص یافته، به‌صورت مناسبی در اختیار موکب‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه قرار گیرد و در این زمینه عدالت به خوبی برقرار شده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به نشست کاری روز گذشته با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته در این نشست امیدواریم در چهارچوب مصوبات اربعین، سهم مناسبی از اعتبارات به استان تخصیص داده شود.

وی همچنین تاکید کرد: در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها باید بسترهای لازم فعالیت بازارچه‌ها آماده شود تا استان کرمانشاه در کنار برکات معنوی از برکات مادی ایام اربعین نیز بهره‌مند شود.

در این نشست دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان به ارائه گزارشی از اقدامات خویش در حوزه‌های امدادی، عمرانی و خدماتی در ایام اربعین پرداختند.

موضوع روکش آسفالت مسیر سنقر- بیستون، تامین کارت سوخت ویژه اربعین برای جایگاه‌های بنزین و گازوئیل در مسیرهای منتهی به مرز خسروی، موضوع زیرساخت‌های برق در محدوده خسروی، تامین غذا، آب و یخ مورد نیاز در ایام اربعین توسط دستگاه‌های مختلف و... از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

کد خبر: 1239832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =