چهارمین سارق بزرگراه صدر به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهارمین متهم پرونده سرقت با سلاح سرد در بزرگراه صدر خبر داد و گفت: این فرد متواری بود که سرانجام با تلاش بی‌وقفه ماموران آگاهی به دام پلیس افتاد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد : به دنبال وقوع سرقت مسلحانه با سلاح سرد در پل صدر تهران (فروردین امسال) و انتشار فیلم آن در فضای مجازی پرونده به جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی قضایی در همان ایام طی یک عملیات ضربتی سه متهم پرونده در محدوده شمال کشور دستگیر شدند سپس بازسازی صحنه سرقت با حضور رئیس پلیس تهران بزرگ و متهمان پرونده در همان محل انجام شد.

بیشتر بخوانید
دست‌درازی مرد افغانستانی به پسر جوان منجر به قتل شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به فراری بودن یکی از اعضای این باند کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم در محدوده شرق تهران شدند که با هماهنگی قضایی متهم چهارم این پرونده حوالی بامداد 22 مرداد بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات مقدماتی به جرم خود اعتراف کرد. متهم به جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =