دستگیری ۵ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری پنج سارق مسلح و کشف مقادیر قابل توجهی از انواع سلاح و مهمات و تجهیزات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند در یک عملیات گسترده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی شمس آبادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با اشراف اطلاعاتی و فنی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری کارکنان فرماندهان انتظامی شهرستان‌های هیرمند و زابل باند پنج نفره شرارت و سرقت های مسلح در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید:

کارمند رشوه‌بگیر بانکی در یزد دستگیر شد

وی بیان کرد: این عملیات پیچیده منجر به دستگیری پنج نفر از سارقین مسلح و توقیف چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات مقدار قابل توجهی نیز سلاح و مهمات از جمله چهار عدد اسلحه کلاش و ۴۶۲ فشنگ جنگی کلاش، یک قبضه کلت کمری و ۳۳ فشنگ جنگی کلت، یک قبضه سلاح شکاری وینچستر و ۲ عدد فشنگ وینچستر، ۱۶ تیغه خشاب کلاش چهار عدد بی سیم دستی، یک عدد دوربین دید در شب و چند دست لباس نظامی مرزبانی و پوتین نظامی و تعدادی سینه خشاب نظامی کشف شد.

وی اظهار کرد: همچنین مقدار چهار کیلوگرم تریاک و هفت کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین، ۲۰۰ گرم سوخته تریاک و ۲۰ کیلوگرم شیشه از دیگر کشفیات عملیات فوق بوده است.

شمس آبادی گفت: هدف از این اقدامات قاطع و بازدارنده کاهش حداکثری وقوع جرم در این شهرستان می باشد و با مجرمین و متخلفین با قاطعیت برخورد و اجازه ی بر هم زدن نظم عمومی شهرستان را به هیچکس نخواهیم داد.

کد خبر: 1239848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =