رفع خلاءهای امنیتی و مشارکت مردمی کلید کاهش سرقت در ارومیه است

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز غلامحسین عماری در جلسه اخیر کمیسیون پیشگیری از سرقت، با تاکید بر لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه، گفت: برخی از خلاءهای امنیتی سیستمی در تعدادی از طلافروشی‌ها وجود دارد که باید رفع شود.

فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی مردم، افزود: یکی از مهمترین موضوع در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است.

وی همچنین بر ضرورت تهیه اطلس دقیق شهرستان برای شناسایی نقاط ضعف و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای کاهش سرقت‌ها تاکید کرد.

عماری ارومیه با بیان اینکه ما باید بصورت تخصصی ببینیم که در حوزه دستگاههای خدمات رسان کدامیک از شرکت های خدمات رسان و به کدامین علت و در کدام قسمت متحمل بیشترین سرقت شده اند، خواستار ایمن‌سازی ادارات و مجموعه‌های تحت مدیریت آنها شد.

فرماندار ارومیه با تاکید بر نقش مشارکت مردمی در تامین امنیت پایدار، گفت: یکی از مولفه‌های اساسی تامین امنیت پایدار در شهرستان را مشارکت مردم و شهروندان و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی عنوان کرد و بر پرنگ تر شدن حضور گشت‌های محله محور توسط نیروی نظامی در برخی از مناطق مستعد جرایم در شهرستان، تأکید کرد.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =