وقوع رگبار باران، رعد و برق در تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: امروز(۲۵ شهریور) همانند روز گذشته برای ساعات بعد از ظهر، عصر و شب وقوع رگبار باران، رعد و برق و در نواحی مستعد، تگرگ و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مازیار غلامی درباره میزان بارش شب گذشته تهران اظهار کرد: بیشترین آمار بارش مربوط به ایستگاه‌های مرتفع مربوط به شمال و شرقی بود جابان ۱۶.۳ میلیمتر و سربنداران ۱۴.۵ میلیمتر در حوزه دماوند، ورامین ۱۴.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱۴.۱ میلیمتر، بوشان ۱۱ میلیمتر، لواسان ۱۰.۷ میلیمتر، شمیران (اقدسیه) ۸.۸ میلیمتر، آب سرد ۷ میلیمتر، آبعلی ۶.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۴.۸ میلیمتر، فرودگاه امام ۳ و چیتگر ۲.۴ میلیمتر میزان بارش در استان تهران از دیروز عصر تا صبح امروز بود.

بیشتر بخوانید:

وزش باد شدید و بارش باران در تهران

او ادامه داد: وقوع سیلاب بر اثر بارش‌های روز گذشته گزارش نشده است اما در بعضی نقاط حجم زیادی بارش داشتیم و پیش از این هشدار سطح نارنجی برای آن صادر کرده بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت جوی امروز استان گفت: برای امروز (۲۵ شهریور) در ساعات بعد از ظهر، عصر و شب مانند روز گذشته رگبار باران، رعد و برق، در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بارش به شکل رگباری و کوتاه مدت اما شدید خواهد شد. احتمال می‌رود در برخی نقاط به‌ویژه نواحی مرتقع و کوهستانی روان‌آب و سیلاب ایجاد شود.

او توصیه کرد: در این شرایط جوی از هر گونه استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری شود چون احتمالا وقوع سیلاب وجود دارد علاوه بر آن از پارک کردن خودروها در حاشیه درختان فرسوده و زیر تابلوهای تبلیغاتی اجتناب شود.

غلامی در پایان اظهار کرد: ماندگاری هوای نسبتا خنک تا دوشنبه (۲۶ شهریور) پیش‌بینی می‌شود و از سه شنبه (۲۷ شهریور) انتظار افزایش نسبی دما را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =