روسیه: سفر مدیرکل آژانس اتمی به تهران موفقیت آمیز بود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین از موفقیت آمیز بودن سفر رافائل گروسی به تهران خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین در توییتی از موفقیت آمیز بودن سفر رافائل گروسی به تهران خبر داد.

نماینده روسیه در حساب توییتری خود با اشاره به بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت: سفر گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران موفقیت آمیز بود. تبریک به ایشان و ایران.

نماینده روسیه در ادامه توییت خود اعلام کرد: شکی نیست که شورای حکام در جلسه خود که روز دوشنبه آغاز می‌شود، از این سفر و این نتایج استقبال خواهد کرد.

این در حالی است که دقایقی پیش نیز خبرگزاری آسوشیتد پرس در خبری فوری در اشاره به توافق حاصل شده اعلام کرد: ایران به سازمان ملل اجازه خواهد داد تا کارت‌های حافظه‌ای جدیدی را در دوربین‌های نظارتی در سایت‌های هسته‌ای نصب کند تا عملیات فیلم برداری ادامه پیدا کند.

گفتنی است نشست شورای حکام آژانس انرژی اتمی قرار است از روز دوشنبه ۲۲ شهریور تا جمعه ۲۶ شهریور در وین برگزار شود که پیشتر اعلام شده بود مسئله برنامه هسته‌ای و قطع دسترسی آژانس به تأسیسات اتمی ایران یکی از مباحث اصلی آن خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =