آخرین وضعیت مصدومیت امید عالیشاه

دکتر فرید زرینه که پیگیر وضعیت انگشت شکسته عالیشاه بود اعلام کرد که دوران درمان این عارضه حداقل چهار هفته است که هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که پس از برخورد با یکی از بازیکنان جوان تیم در جلسه تمرینی اردوی تیم انگشت پایش شکسته بود، همچنان تمرینات و برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا پس از بهبودی کامل، در زمان کمتری به شرایط مسابقه برسد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند مهدی تاج به تتوی آرمین سهرابیان

طبیعی است که هواداران، مشتاق بازگشت هرچه سریع‌تر کاپیتان تیم‌شان هستند ولی براساس پروتکل‌های استاندارد پزشکی، از ابتدا هم حداقل زمان ۴ هفته‌ای برای جوش خوردن کامل استخوان پا اعلام شده بود. این مطلب در پنجم مرداد از سوی رییس پزشکی باشگاه اعلام شد.

دکتر فرید زرینه نیز درباره آخرین وضعیت پزشکی امید عالیشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین بررسی‌ها، استخوان یکی از انگشت‌ها جوش خورده است و انگشت دیگر در حال ترمیم است. دوره درمان برای چنین عارضه‌ای حداقل ۴ هفته است که هنوز این زمان به پایان نرسیده است. البته امید عالیشاه به جهت تعصبش، اشتیاق و انگیزه زیادی برای بازگشت هرچه سریعتر دارد ولی به هر حال گذر این زمان اجتناب‌ناپذیر است.

کاپیتان سرخ ها همچنان باید تحت درمان باشد و در بازی مقابل تراکتور در یادگار امام تبریز حضور ندارد. پرسپولیس پنج شنبه ۱ شهریور باید در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرد و این دیدار از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =