بورس صعودی شد / رشد ۲ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریورماه) با رشد ۲۰۵۹ واحدی بخشی از اصلاح چند روز گذشته خود را جبران کرد و به ۲,۰۶۷,۶۰۹ واحد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  در جریان دادوستدهای امروز (دوشنبه، ۲۶ شهریور) بازار سرمایه، بیش از ۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون اوراق بهادار، سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان در بیش از ۲۶۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۵۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۶۰۹ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نحوه عرضه محصولات بورس کالا در هفته آینده اعلام شد

در این بین در روز جاری سه نماد حکشتی، شپنا و رمپنا بیشترین اثر مثبت را بر دماسنج بازار سهام ثبت کردند و اثر منفی نمادهای اخابر، وامید و کچاد نتوانست شاخص کل را سرخ پوش کند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۶۲۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱,۳۷۲ میلیارد تومان در بیش از ۱۱۰ هزار نوبت، شاخص کل فرابورس ۱۹.۵ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۵۸۷ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به ترتیب به نام نمادهای معاملاتی خاور، فرابورس و گلدیرا ثبت شد که بخشی از آن به علت اثر منفی سه نماد ارفع، حسینا و فصبا خنثی شد.

کد خبر: 1243000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =