ثبت رکورد جان‌باختگان کرونایی در روسیه

منابع خبری از ثبت رکورد در روسیه برای سومین روز متوالی از لحاظ تعداد جان‌باختگان کرونایی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد روسیه امروز (پنج‌شنبه) رکورد تعداد جان‌باختگان کرونایی را برای سومین روز متوالیبه ثبت رساند.

همچنین الجزیره نیز با اعلام ۶۷۲ فوتی در میان مبتلایان به کرونا در این کشور سومین روز متوالی رکورد جان‌باختگان در روسیه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، کارگروه مقابله با کرونای روسیه از ثبت ۲۳ هزار و ۵۴۳ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داده و اعلام کرد: «این بالاترین میزان از تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) سال جاریست. با این اعلام آمار، تعداد کل مبتلایان به کرونا در این کشور از ابتدای همه‌گیری کرونا، به ۵ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۴۲ نفر می رسد.»

تعداد جان‌باختگان کرونایی در روسیه نیز به طور رسمی ۱۳۵ هزار و ۸۸۶ نفر اعلام شده است، اما دولت فدرال روسیه آمار جداگانه‌ای منتشر و در آن تعداد فوتی‌ها را بیش از ۲۷۰ هزار نفر اعلام کرده است.

به تازگی نیز منابع خبری اعلام کردند در حالیکه روسیه با موج جدید کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، مسکو، پایتخت روسیه و سن پترزبورگ، دومین شهر بزرگ این کشور، رکورد جدیدی را در قربانیان کرونایی به ثبت رساندند.

روز دوشنبه هفته جاری، تنها در مسکو، پایتخت روسیه ۱۲۴ نفر جان خود را از دست دادند. این میزان مرگ و میر تنها یک روزپس از آن رخ می‌دهد که مسکو برای نخستین بار مرگ بیش از ۱۰۰ نفر را به ثبت رساند.

رکورد زدن روسیه در آمار مرگ و میر کرونایی در حالی صورت گرفته که این کشور با گونه دلتای کرونا که سرعت بالایی در انتقال پذیری دارد، دست و پنجه نرم می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1101467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =