مسابقات آسیایی هانگژو| ایران به جایگاه دهم صعود کرد / ۲ طلای ساروی و میرزازاده در کشتی فرنگی

روز دوازدهم بازی‌های آسیایی آغاز شده و ورزشکاران کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند. در این خبر با نتایج لحظه‌به‌لحظه این مسابقات همراه ما باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روز دوازدهم مسابقات امروز پنجشنبه دوازدهم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. کاروان ورزشی کشورمان با کسب ۲ طلا و یک نقره، صعود یک پله‌ای را در جدول مدال‌ها داشت.

بیشتر بخوانید:

مسابقات آسیایی هانگژو| دانیال سهرابی به مدال برنز کشتی فرنگی رسید / کاویانی‌نژاد به مدال نقره رسید

دوازدهمین روز از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با دستیابی کاروان ایران به دو مدال طلا و یک نقره همراه شد که به ترتیب توسط محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در کشتی فرنگی و ترانه احمدی در اسکیت فری استایل به دست آمد. با پایان رقابت‌های امروز، ایران با داشتن هشت مدال طلا، ۱۷ نقره و ۱۷ برنز (۴۲ مدال) در جایگاه دهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

چین، ژاپن و کره جنوبی نیز به مانند روزهای گذشته در رده‌های اول تا سوم جدول مدالی بازی‌ها قرار دارند.

نتایج زنده کاروان در دوازدهمین روز از بازی‌های آسیایی:

اسکیت

ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی صعود کنند. رومینا سالک در نیمه نهایی شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند. ترانه احمدی به فینال رسید. ترانه احمدی به مدال نقره دست یافت و رومینا سالک چهارم شد.

قایقرانی

رکسانا رازقیان در مرحله گروهی کایاک اسلالوم زمان ۱۱۴.۵۲ثانیه را ثبت کرد و پنجم و راهی مرحله دوم شد.

کشتی فرنگی

محمدهادی ساروی، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه‌اش مقابل رستم آساکولف با نتیجه شش بر سه به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد. او در دومین رقابت در مصاف با اوزور ژوژوپبیکف از قرقیزستان پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

ساروی در نیمه‌نهایی هشت بر صفر مقابل اسلام اومایف از قزاقستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

امین میرزازاده آخرین نماینده ایران در این رقابت‌هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلای وزن ۱۳۰ کیلوگرم بازی‌های آسیایی برابر حریفی از چین به میدان می‌رود.

روز گذشته (چهارشنبه) و در روز نخست این مسابقات، امین‌کاویانی‌نژاد در ۷۷ و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و دانیال سهرابی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد. میثم دلخانی در وزن ۶۰ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

امین‌ میرزازاده، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، مقابل پانفوئک از تایلند با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید. او در دومین مبارزه مقابل کورایف از ترکمنستان پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

جوجیتسو

مهران ستار نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم جوجیتسو ایران در اولین مبارزه به مصاف «کادنین» از تایلند رفت و ۳ بر صفر به پیروزی رسید. او در دومین دیدار خود به مصاف نماینده عربستان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر این دیدار را واگذار کرد.

سنگنوردی

الناز رکابی در ماده بولدرینگ با مجموع ۶۵ امتیاز به عنوان نفر ششم بین ۲۳ سنگ‌نورد راهی نیمه‌نهایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =