بحران بی‌اعتمادی به توان داخلی در عرصه فرهنگ رسوخ داشته است

بسیج دانشجویی دانشکدگان الهیات و معارف اسلامی دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی پیرامون انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به مجلس شورای اسلامی نامه نوشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشکدگان الهیات و معارف اسلامی دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی پیرامون انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به مجلس شورای اسلامی نامه نوشتند.

بیشتر بخوانید:

سیدعباس صالحی گزینه نهایی وزارت ارشاد/ بی‌برنامه ترین وزیر پیشنهادی

متن این نامه به شرح زیر است:

امر فرهنگی ذاتا مقوله‌ی پیچیده‌ای است و نهادهای گوناگونی خود را داعیه دار امر فرهنگی معرفی می‌نمایند، اما باور ما این است که در کشور ما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس امورات اجرایی فرهنگی است. منتهی همانطور که اشاره شد کثرت متولیان این امر و عدم تقسیم کار مشخص گاهی وزارت ارشاد را به تعلل و سستی کشانده است.

بحران بی‌اعتمادی به توان و ظرفیت داخلی متاسفانه در عرصه فرهنگ نیز رسوخاتی داشته و لازم است کاندید محترم در برنامه هایشان برای جلوگیری از این اوضاع اسفناک توان ارتباط کارآمد و اثرگذار با نهادهای پشتیبان و منابع تغذیه محتوایی در کشور خصوصا حوزه و دانشگاه را داشته باشند تا دیگر برای ریل‌گذاری فرهنگی کشور نیازمند اسنادی مانند ۲۰۳۰ نباشیم!

آیا صالحی برنامه‌ مدون و منظمی برای نسل زد دارد؟ همسو بودن با تمایلات و علایق این نسل تا چه اندازه‌ای در این وزارت‌خانه انجام می‌شود؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1240567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =