برگزاری مسابقات استانی هیات کنگ‌فو در خراسان شمالی

رئیس هیات کونگ‌فو خراسان‌شمالی گفت: دهمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور ویژه آقایان از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی خراسان شمالی در سالن امید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، امین پاک نهاد، رئیس هیات کونگ‌فو خراسان‌شمالی اعلام کرد: دهمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور ویژه آقایان از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی خراسان شمالی در سالن امید برگزار شد.

وی گفت: ۱۰ تیم در این دوره شرکت کرده‌اند که دور رفت این مسابقات ماه گذشته در تهران برگزار شده بود و تیم خراسان‌شمالی موفق شد رتبه نخست مشترک با استان کرمان را کسب کند.

رئیس هیات کونگ‌فو خراسان‌شمالی ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های آذربایجان، کردستان، زنجان، خراسان رضوی، تهران و کرمان هستند.

وی افزود: داوران از سراسر کشور، رئیس سازمان لیگ برتر کشور استاد صداقت، رئیس کمیته داوران فدراسیون استاد میرگلی و رئیس فدراسیون استاد هاشمی منش نیز در اختتامیه مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیات کونگ‌فو استان همچنین اضافه کرد: هر تیم شامل پنج بازیکن اصلی و پنج بازیکن رزرو است، به علاوه دو نفر سرپرست و مربی که در مجموع ده نفر می‌شوند و در این دوره از مسابقات، با حضور ده تیم با تقریباً ۱۲۰ نفر شرکت‌کننده، تعداد کل افراد مهمان در شهرستان خراسان‌شمالی به حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر می‌رسد.

خبرنگار: امیرعلی احمدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =