پیش‌فروش آپارتمان هم‌زمان به ۹ نفر در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک کلاهبردار در استان که اقدام به پیش‌فروش آپارتمان هم‌زمان به ۹ نفر کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار یحیی الهی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها به بهانه خرید واحد آپارتمان و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

علت قتل دختربچه ۲ ساله الیگودرزی‌ مشخص شد + جزئیات

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد، شخصی با اقدامات متقلبانه و ترفند خاص و جلب‌اعتماد مشتریان اقدام به پیش‌فروش یک واحد آپارتمانی به ۹ نفر کرده و از آنها جمعاً ۴۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان داشت: با تلاش شبانه‌روزی و همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات صورت‌گرفته متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار الهی، گفت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی از شهروندان خواست که در انجام معاملات ملکی به مشاوران املاک مورداعتماد مراجعه و قبل از تنظیم قرارداد، با اخذ مشخصات ملک مورد معامله به مراجع مختلف از قبیل شهرداری منطقه، ادارات ثبت‌اسناد، امور مالیاتی، دفترخانه اسناد رسمی، بنیاد مسکن، امور اراضی و منابع طبیعی مراجعه و از صحت ادعای فروشنده و مشاوران املاک نسبت به خصوصیات ملک مورد معامله اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =