رهبر انقلاب: جوان‌های ورزشکار موجب سربلندی ایران هستند

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پیش از ظهر سه‌شنبه؛ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

احمد دنیا مالی وزیر ورزش پیش از آغاز رسمی این دیدار در گفت‌وگویی کوتاه جزئیات دیدار امروز اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب را تشریح کرد.

رهبر انقلاب: سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود

این مراسم با تلاوت قرآن توسط احسان بیات قاری ورزشکار کوهنورد که فتح چهار قله معروف داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد آغاز شد.

ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک پاریس و پرافتخارترین بانوی ورزشکار پارالمپیکی ایران نیز در پایان سخنانی که در این دیدار داشت انگشتر رهبر انقلاب را برای فرزندش درخواست و آن را دریافت کرد.

هم‌چنین آرین سلیمی دارنده مدال طلای تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ در دیدار امروز با رهبر انقلاب در پایان سخنانش تاکید کرد: برای بالا بردن پرچم عزیز کشورمان می‌جنگیم. با افتخار ایرانی هستم و ایرانی می‌مانم.

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با رهبر انقلاب عکس یادگاری گرفتند.

در ابتدای این دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های  اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس تشکر کردند. گزیده بیانات ایشان را در ادامه بخوانید.

سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود

بازی‌های المپیک و پارالمپیک امسال یک درخشش ویژه‌ای داشت/ جوانهای ورزشکار موجب سربلندی ایران هستند/ ملت را شاد کردید، از همه شما صمیمانه تشکر می‌کنم

خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر این توفیق را پیدا کردم که با یک مجموعه‌ای از عزیزترین فرزندان این کشور ملاقات کنم. جداً جوان‌های عزیز ورزشکار ما - که مایه افتخار هستند - برای کشور ایران اسباب عزت و سربلندی محسوب میشوند بلاشک.

امسال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک یک درخشش ویژه‌ای انسان مشاهده کرد. من البته دنبال کردن جزئیات در کار ورزش و خبرها برایم میسر نیست؛ اما اجمالاً در جریان قضایا قرار میگیرم، تا آنجایی که وقت باشد می‌بینم و یا می‌شنوم. امسال بسیار برجسته بود، بسیار خوب بود.

 ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید شما، من صمیمانه تشکر می‌کنم از همه مدال‌آوران، از همه ورزشکاران، از همه مربیان، از همه دست‌اندرکاران، از وزارت ورزش، از کمیته المپیک و دیگر دست‌اندرکارانی که هستند، رؤسای فدراسیون‌ها، از همه‌شان صمیمانه متشکرم. کار ورزش را جدی گرفتید، درستش هم همین است.

کد خبر: 1243139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =