ماجرای قتل کارگر شهرداری مشهد چه بود؟

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در خصوص جان باختن پاکبان مشهدی در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های مشهد توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: دستگاه قضایی در پی جان باختن یکی از پاکبانان شهرداری مشهد در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های مشهد پرونده تشکیل داد.

صادق صفری درباره جزییات این حادثه عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه از ۳ متهم دستگیر شده پرونده، مشخص شد که آن‌ها با طرف دیگر این پرونده از مدت‌ها قبل اختلافاتی که احتمالاً بر سر ملک بوده است، داشتند و روز حادثه برای گفت‌وگو سر قرار حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

قتل ۴ زن در میاندوآب / انگیزه قاتل هنوز مشخص نیست

وی افزود: از آنجا که هر دو گروه به همدیگر اعتماد نداشتند با اسلحه به محل می‌آیند که در همان لحظات اولیه به سمت یکدیگر شلیک می‌کنند. در این میان پاکبان مشهدی که در حال نظافت کوچه بوده کاملاً اتفاقی وسط این نزاع مسلحانه قرار می‌گیرد و یک گلوله به زانویش (گلوله درون پا کشف شد) و یک گلوله دیگر به سرش می‌خورد که موجب قتل او می‌شود.

صفری اظهار کرد: طرفین نزاع با دیدن صحنه اصابت گلوله‌ها به پاکبان، بلافاصله سوار خودرو شده و از محل متواری می‌شوند. تحقیقات درباره دیگر ابعاد این پرونده و همچنین دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ یکی ازکارگران خدماتی شهرداری مشهد به نام «عیسی جلایریان» ۵۵ساله حوالی ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح روز هشتم اردیبهشت ماه حین انجام کار با لباس فرم مشخص در خیابان کشمیری ۶۲ مورد حمله چند ضارب مسلح قرار گرفت وجان باخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1139021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =